--> MAWAR KU | Bg Nur Komting

Meuntroe Sibujang Senang

Tuesday 26 March 2013

MAWAR KU

| Tuesday 26 March 2013

Sebaris kata membentuk nama
Nama yang akan selalu terukir dalam lubuk hati
Saat ini,,,,,,,,,
Saat ku tuliskan ungkapan hati
Aku fikirkan mu
Kerana yang ada pada mu janjikan semua yang ku harapkan selama ini
Duhan kekasih pujaan hati
Senyum mu janjikan kehangatan dalam diriku
Nada suara mu janjikan ku lupakan duka ku
Tutur kata mu janjikan sejuta harapan untuk hidup ku
Aku tak begitu tahu apa arti cinta, kasih, dan sayang
Kerana yang ku tahu
Cinta merupakan perasaan yang ingin memiliki,
Kasih merupakan perasaan ingin memberi
Sayang adalah perasaan ingin melindungi
BENARKAH ITU ???
Izinkan aku mencintai mu dengan segala kekurangan ku
Izinkan aku mengasihi mu dengan sepenuh hati ku
Izinkanlah daku menyayangi mu dengan segala kekuatan ku
Sayang,,,,,
Saat mata mulut ini tak bisa mengeluarkan kata-kata
Hanya satu kata ingin ku ucapkan
AKU SAYANG PADA MU

Related Posts

No comments: