--> kisah cinta ku | Bg Nur Komting

Meuntroe Sibujang Senang

Friday 28 December 2012

kisah cinta ku

| Friday 28 December 2012


Semenjak bertemu dengan mu, dan menjalin cinta dengan mu, hidup ini seakan penuh warna. Kau hadir dalam hidup ku membawa kebahagian tersendiri dalam duka ku selama ini. Awalnya ku tak menyangka akan sebahagia ini bersama mu, puji syukur kepada Mu ya Rabbi, telah hadirkan sesosok insan yang begitu indah dan telah membalut luka-luka ku selama ini.
 Dari sebuah jejaring sosial Facebook kita berkenalan hingga ke dunia nyata ini, dan kita pun masuk ke dalam dunia kasih sayang hingga tak terpisahkan. Kemana pun, dimana pun dan sampai kapan pun aku selalu ingin di samping mu, hidup bersama mu itulah impian indah ku.
Engkau sosok wanita impian ku, wanita yang begitu manja dengan kekasih nya, begitu sopan menghargai sang kekasih, tak ada  kata lagi untuk memuji mu duhai kekasih, ku tak tahu harus mengatakan apa lagi untuk memuji mu, engkau sempurna di mata ini.
Ku memang lelaki yang suka cemburuan, ku harap engkau tahu arti di balik kecemburuan ku, kerana ku tak mau kehilangan mu dalam hidup ku ini. Kau segala-galanya dalam cinta ini, doa ku selalu agar cinta kita abadi untuk selamanya.
Ku berharap cinta, kasih sayang dan kepercayaan yang telah ku berikan untuk mu itu, juga kesetiaan tak engkau sia-siakan dalam hidup mu. Seorang kekasih mudah untuk di cari, tapi hati yang tulus mencintai sungguh lah sukar untuk di dapatkan. Bersama mu aku tak menyadari begitu banyak beban hidup yang harus aku tempuh, engkau bagaikan semangat dalam rapuhnya hidup ku.
Ku sangat bahagia dengan cinta ini, ku tak mau kehilangan cinta ini, cinta ini begitu indah engkau telah membuat ku lupa akan duka-duka ku, tlah membalut luka-luka ku yang dulu kerana pengkhiatan cinta.
NAMUN SEKARANG TELAH BERGANTI DENGAN DUKA, TERIMAKASIH ENGKAU TELAH HADIR DALAM HIDUP KU DAN MEMBERI KU SATU PENGALAMAN HIDUP.
Bujang Senang

Related Posts

No comments: